دریافت(پاورپوینت مجموع زوایای داخلی مثلث )

پاورپوینت مجموع زوایای داخلی مثلث |1586810|cyj50675033|پاورپوینت مجموع زوایای داخلی مثلث ,مجموع زوایای داخلی مثلث,دانلود پاورپوینت مجموع زوایای داخلی مثلث ,مجموع,زوایای,داخلی,مثلث
هم اکنون فایل با موضوع پاورپوینت مجموع زوایای داخلی مثلث آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 20 اسلاید

قسمتی از متن .ppt :

به نام خداوند جان و خرد

موضوع:

مثلث و مفاهيم مربوط به آن

مجموع زواياي داخلي مثلث

كاري از: فاطمه سادات فاطمی

هدف كلي:

ايجاد نگرش در مورد مثلث ، مجموع زواياي داخلي مثلث

پيش نياز مثلث:

خط.

پاره خط :پاره خط شامل دو نقطه از يك خط و مجموعه اي از تمام نقاطي كه از خط كه ميان اين دو نقطه واقعند.

نيمخط.

زاويه :عبارت است از نقطه اي و دو نيمخط كه از اين نقطه خارج شده اند.

قابليت انطباق.

تعريف مثلث:

1-خم مسطح: مجموعه اي از نقاط است كه بتوانيم آن را بدون بلند كردن قلم از روي كاغذ رسم كنيم.

2- خم ساده: يك خم مسطح است كه هيچ يك از نقاط خود را قطع نكند مگر در حالتي كه نقاط انتهايي به هم مي رسند.

3- خم ساده بسته: يك خم ساده مسطحي است كه نقاط انتهايي آن به هم برسند.

4- چند ضلعي: يك خم ساده بسته است كه از اجتماع حداقل سه پاره خط تشكيل شده باشد به طوري كه نقطه هاي انتهايي آن پاره خط ها روي يك صفحه قرار گيرند و هيچ سه نقطه ي متوالي از آنها روي يك خط قرار نگرفته باشند.

5- مثلث: يك چند ضلعي است كه فقط از اجتماع سه پاره خط تشكيل شده است.



مطالب دیگر:
📌پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رفتار مصرف کننده📌ادبیات نظری و پیشینه تجربی رفتار مصرف کننده📌رفتار خرید مصرف کننده و بررسی مدل های آن📌مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده آنلاین 71 صفحه📌مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار خرید آنلاین 69 صفحه📌بررسی دیدگاه های پذیرش خرید اینترنتی و عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی📌چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خرید آنلاین و اینترنتی📌مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین و اینترنتی 69 صفحه📌پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه خرید آنلاین و اینترنتی📌مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری 40 صفحه📌چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری📌پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه قیمت گذاری📌ادبیات نظری و پیشینه تجربی قیمت گذاری📌عوامل موثر بر قیمت گذاری و بررسی اهداف قیمت گذاری📌قیمت گذاری منعطف در شرکت ها، حراجی ها و بازار الکترونیک📌بررسی استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف📌پاورپوینت بهترین تئوري‌هاي مديريت و كيفيت براي كسب و كارهاي كوچك📌پاورپوینت رسالت يا ماموريت در مدیریت استراتژیک صنعتی (همراه با مطالعه موردی)📌دست مصنوعی سیبرنتیکی 📌مبانی نظری و پیشینه تحقیق افسردگی 45 صفحه📌چارچوب نظری و پیشینه پژوهش افسردگی📌پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه افسردگی📌ادبیات نظری و پیشینه تجربی افسردگی📌مبانی نظری و پیشینه تحقیق افسردگی در نوجوانان 44 صفحه📌چارچوب نظری و پیشینه پژوهش افسردگی در نوجوانان